Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Սուպե՞ր են արդյոք սուպերմարկետները

Սուպե՞ր են արդյոք սուպերմարկետները
25.10.2016 | 10:29

Մերօրյա շնորհներից մեկը սուպերմարկետների իրողությունն է, որոնց գործունեությունը երկակի գնահատականի է արժանանում: Այսուհանդերձ փաստ է, որ դրանցում առևտուր կատարելը նախընտրելի են համարում հարյուր հազարավոր գնողունակներ, ինչի հաստատումն են անգամ 10 դրամարկղերի պարագայում դրանց մոտ գոյացող հերթերը: Թե ինչով են սուպերմարկետները գրավում մեր համաքաղաքացիներին, դժվար է ասել, բայց և… հարկ է նշել, որ առևտրի այս նոր տարածքներում մեր մարդկանց սպասարկումը անհրաժեշտ է առավել բարեխղճությամբ կազմակերպվել:


«Սուպեր» բառը, որը շուկայական այս կառույցների հիմնական դերն ու նշանակությունը ներկայացնող իմաստն է, հայերեն թարգմանած կարդում ենք որպես առաջնակարգ, գերազանց, բարձրորակ, գերգերազանց և այլն: Հիմնականում համապատասխանելով այս որակումներին, տարօրինակորեն հանդիպում են նաև փաստեր, երբ նշված գնահատականների մասին ստիպված ես լինում մոռանալ: Ասենք, գյուղմթերքների բաժնում ցուցադրվող կարտոֆիլի ու սմբուկի, ստեպղինի ու բազուկի, այլ բանջարաբոստանային մշակաբույսերի գնման պարագայում: Կարտոֆիլի դեպքում որակի մասին ընդհանրապես պետք է մոռանալ, քանզի այն թե հավկիթաչափ է, թե մինչև 0,5 կգ քաշով: Դրանց վրայի սև խոռոչները, հողով պատված լինելը տանտիրուհիների համար որոշակի խնդիրներ են ստեղծում: Հարկ է, որ գնորդներին ներկայացվեն միջին չափի և առողջ պալարներ: Ամենուր խոշոր կարտոֆիլներն օգտագործում են վերամշակողները, իսկ մանրերը, հավանաբար, անասնակեր են դառնում, որովհետև այն սուպերմարկետներում գնորդին առաջարկելը սպասարկման ընդունված կարգ չէ: Այսօրինակ խնդիրներ են առաջանում նաև տեղական արտադրության բազուկն ու ստեպղինը, սմբուկն ու լոլիկը գնելիս: Դրանց արտաքին տեսքը շատ հաճախ վանող է, որպիսիք սուպերմարկետ անվանվող առևտրային կետերում հարկ չէ գնորդին ներկայացնել: Գնորդները հողապատ գյուղմթերքների առկայությունը կեսկատակ բացատրում են տեղական լինելու հանգամանքով:

Այս դեպքում անհասկանալի է, թե ինչու չեն պիտակավորվում արտերկրներից ներմուծված գյուղմթերքները: Սխտորը չինական է, սոխը՝ պարսկական, ստեպղինը՝ իսրայելական, տանձն ու խնձորը՝ ամերիկյան ու եվրոպական, որոնց ծագման երկրի մասին գնորդին ոչ մի տեղեկություն չի տրվում: Որ վաճառվող ամեն ինչի արտադրության վայրը պարտադիր հարկ է նշել ապրանքի գնի կողքին, առաջնային անհրաժեշտություն է, գնորդին կողմնորոշող հանգամանք: Սա պահանջ է, որն իրականացվում է պիտակավորում ունեցող յուրաքանչյուր ապրանքի վրա: Այսկերպ նաև կճշտվի, թե ինչ չափով ենք մենք հայոց հողում աճեցված սնունդ սպառում, ինչպիսին են մեր պարենապահովությունն ու պարենանվտանգությունը, որտեղ է թերանում գյուղոլորտը, և ինչ չափով են արդարացված մեր սպասումները հայաստանյան գյուղատնտեսությունից: Ի վերջո, ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարությունը գնորդ-հարկատուների միջոցներով գոյացող ՀՀ բյուջեից միլիարդավոր դրամների ֆինանսավորում է ստանում, որը հարկ է որ արդարացված լինի: Այն մերօրյա պահանջ է:

Գեղամ ՔՅՈՒՐՈՒՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1100

Մեկնաբանություններ